הבית משמש אותנו ומעניק לנו רבות. זהו המקום אליו שבים להתרווח ולהירגע מכל מה שמתרחש מחוצה לו, זהו המקום להשתרע ולהרגיש בו בנח, להיות ולהתנהל בו כפי שאנו באמת ולחוש בו שייכים ואהובים.

הבית הוא גם המקום לבטא באמצעות עיצובו את אופיינו, את ייחודיותנו ואת מאוויינו וצרכינו. לפיכך, כפי שאנשים שונים האחד מן השני, כך בתיהם יתאפיינו במראה ובתכנון שונה. עיצוב בתים פרטיים הינו תחום באמצעותו ניתן לתת את המענה המדויק שבהתאמת מראה ותכנון הבית עבור הדיירים הספציפיים המתגוררים בו כך שתוענק להם חוויית מגורים מעולה.

מהו עיצוב פנים לבתים פרטיים

עולם העיצוב, ובהקשר זה עיצוב פנים לבתים פרטיים, הינו מורכב ועשיר עד מאוד. בכל תהליך עיצוב של בית פרטי ניתן דגש לפן העיצובי ובמקביל לפן הפרקטי. ממעצבי הפנים נדרשת הקשבה רבה ללקוח – לצרכיו, למאווייו ולטעמו העיצובי. לכן מעצבים טובים העוסקים בתחום עיצוב פנים בתים פרטיים כדאי שיתאפיינו קודם כל בתקשורת בינאישית טובה, ביכולת הקשבה והבנה, גם בין השורות, של הלקוח וכמובן ביכולת לתרגם כל זאת לעיצוב הבית. ידע מקצועי נרחב נדרש גם כן היות ותחום זה כולל בתוכו תחומי משנה רבים, הן מתחומי האומנות והן מתחומי הטכנולוגיה ואף הכספים.

כיצד מתבצע תהליך עיצוב פנים

בבואם של מעצבי פנים לעצב בית פרטי, ראשית הם פונים לבצע שיחת היכרות עם הלקוח. לעיתים מדובר אף במספר שיחות עד אשר מתקבל המידע המרבי הנדרש לתכנון טוב ויעיל, המותאם במדויק ללקוח הספציפי. לאחר מכן נערכות סקיצות ומובאים רעיונות תכנון ועיצוב עד אשר נבחר התכנון הסופי, המוצא אל הפועל. התהליך כולל גם בחירת חומרים, גוונים, ריהוט, אקססוריז וכדומה, לרב במשותף – המעצב/ת עם הלקוח.

בונים בית פרטי חדש? זקוקים לשירותי עיצוב פנים על מנת להכניס בו עניין, יופי וגם לא מעט סטייל? אם כן, בוכהלטר, עיצוב פנים ואדריכלות, הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת שירותי הסטודיו, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-7715026

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest