עיצוב דירת קבלן בהתאמה אישית

 מרגע רכישת דירה מקבלן וחתימה על חוזה מתחיל תהליך הנמשך לעיתים מספר שנים, כזה הכולל את הבנייה עצמה וכן בחירות והחלטות עיצוביות שונות שעל הדיירים לקבל. כאשר נבחרת ונרכשת הדירה הספציפית ניתן, במסגרת השינויים שמאפשר הקבלן, לתכנן התאמות מדויקות לדיירים שיגורו בה וזאת כמובן מומלץ לבצע בעזרתם של מעצבי פנים מקצועיים ובעלי ניסיון.

מדוע נדרש עיצוב פנים לדירת קבלן

דירות קבלן מוצעות לדיירים על פי המתכונת המקורית בה תוכננו על ידי אדריכל המבנה. הדירות מתוכננות לרב באופן שיתאים לאנשים רבים ולפיכך מורכבות מפונקציות בסיסיות כגון: סלון, מטבח, פינת אוכל, חדרי שינה, חדרי רחצה, חדר שרות ומרפסת וכן נבחרים מראש חומרים מסוימים לעיצובן הבאים לידי ביטוי בריצוף, בחיפוי, בכלים הסניטרים, בצבעי הקירות ובחלונות. לעיתים מוצע אף מטבח.

ישנן פעמים שהתכולה המוצעת, על כל מרכיביה, עונה לטעמם, לצרכיהם וליכולתם הכלכלית של דיירים שונים אולם לרב נדרשת התאמה הן עיצובית והן פרקטית עבור כל דייר ודייר. וכאן נכנסים לפעולה מעצבי הפנים אשר מתחילת התהליך, עם חתימת החוזה, מלווים את הדיירים החל מתכנון מחודש של החללים עצמם וכלה בבחירת הריהוט וגופי התאורה. לכן כאשר מגיעים לבחירת המעצב/ת כדאי שברזומה יופיע ניסיון בנושא עיצוב דירות חדשות מקבלן.

הנחיצות שבעיצוב פנים אישי לדירת קבלן היא בהפיכתה של דירה עם נתונים בסיסיים לדירה המתאימה בדיוק לצרכי הדייר ולטעמו העיצובי כך שאינה דומה לאף דירה אחרת אלא משקפת את ייחודיותו של הדייר המתגורר בה.

היכן עזרתם של מעצבי פנים באה לידי ביטוי

מעצב פנים נדרש לשם תכנון מחדש של החלל והפונקציות, לתכנון מטבח, עבודות גבס, תאורה, בחירת חומרים, ריהוט, אקססוריז ועוד, כל זאת בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח וטעמו.

רכשתם דירה חדשה? מעוניינים להכניס לה צבע, עניין, אסתטיקה עיצובית וגם יופי? זקוקים לשירותי עיצוב פנים מקצועיים ואמינים? אם כן, בוכהלטר, עיצוב פנים ואדריכלות, הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי הסטודיו, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-7715026

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest